سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز، دوستی به بار می آورد : دینداری، فروتنی و بخشش. [امام صادق علیه السلام]
حرفای نگفته
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
انتم مشتبهون فی محاسباتکم عن لبنان

سعید و نازنین :: چهارشنبه 85/5/11 ساعت 6:13 عصر

<<انتم مشتبهون فی محاسباتکم عن لبنان>>

خانوم کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه آمریکا در سفرش به خاورمیانه گفته بود ما بدنبال هیچ اتش بسی که منجر به تشکیل خاورمیانه جدید نشه ، نیستیم .

وای بر ما مسلمانان ، وای بر شما ملت عرب .چه بر سر ماآمده ، غرور و عزت ما کجا رفته ،چه چیز غیرت و آزادگی را در ما کشته ؟؟؟وزیر امور خارجه یک کشور از آنطرف دنیا باید بیاد اینجا و برای ما تصمیم بگیره ، اون باید برای آتش بس در خاورمیانه تصمیم بگیره . خاورمیانه ای که قلب تپنده اون ، همانا کشورهای عرب و مسلمان هستند . چطور یک رژیم کوچک که تمام همسایه های دور تا دور اون کشورهای عربی هستند ، در پیش چشمان به خواب رفته ملتهای عرب ، اینطور گستاخانه زنان و کودکان بی پناه لبنانی رو قتل عام میکنه . برادران عرب ، غیرت شما کجا رفته . غرور ملی شما کجا رفته . حس همبستگی اسلامی شما کجاست . اصلا اگر تمام سفارشات دین اسلام رو در کمک به سایر مسلمین و دفاع از مظلوم نشنیده بگیریم ، باید بپرسیم مگر شما آزاده نیستید ، چطور اجازه میدید به یک کشور عربی اینگونه تجاوز بشه . به فرموده مولایمان امام حسین (ع) اگر دین ندارید ، آزاده باشید . اجازه ندهید اینطور جفاکارانه در حق ملت عرب ظلم شود . بخود بیایید . وقت اتحاد و همبستگی است . فکر میکنید لبنان آخرین کشوری است که به آن ظلم میشود . بخدا که در اشتباهید . بزودی نوبت عربستان و اردن و مصر و سوریه و کویت و سایر کشورهای عربی میرسد . پس از خواب غفلت برخیزید .زمان زمانه دوستی و همدلی است زمان اتحاد است . باید چنان باشید که کسی جرات نکند به ملت عرب نگاه ناروا کند . تا کی خودفریبی ، تا کی کشتن ندای درونی ، تا کی گوش به فرمان آمریکا بودن . تا کی ترس از کشورهای غربی . از این واضح تر چه میخواهید که یکی از مشاوران ارشد کاخ سفید بگوید : اگر کشورهای عرب مانند حزب الله رفتار میکردند امروز آمریکا احترام بیشتری برای آنان قائل بود . بواقع امروز حزب الله نزد دوست و دشمن احترامی به مراتب بیشتر از کشورهای بزرگ عربی دارد . دیگر در همه جای سرزمینهای اسلامی سیدحسن نصرالله را فرزند برومند اسلام میدانند ، اعراب او را کسی میدانند که غرور و عزت از دست رفته گذشته شان را به آنها باز گردانده است ، برای همه مسلمانان آرزو است که در صف برادران حرب الله بجنگند ، خدمت کردن و یاری رسانی به حزب الله افتخار هر مسلمان است . وای بر شما دولتهای عرب که عشق و علاقه مردم به حزب الله و نفرت کینه مردم از اسرائیل و آمریکا را میبینید و باز هم چشمهایتان را میبندید و در راهی گام برمیدارید که نه خواست دین شماست نه وجدان شما نه ملت شما و نه خواست هر انسان آزاده . شما نه تنها از حزب الله حمایت نمیکنید بلکه مقاومت مقدس آنها را ماجراجویی خطاب میکنید چه دروغی بزرگتر از این . شما در حق هر مسلمان و عربی ظلم کرده اید . بخدا تمام شما دولت مستعجلید ، زیرا در تمام نقاط تاریخ پیروزی از آن حق است از آن مظلوم است از آن آزاده گی است و شما تا زمانیکه در جبهه ظلم و نفاق و دروغ گام برمیدارید دولت مستعجلید .

از خواب برخیزید ، امروز روزی است که باید به ندای حق علیه باطل که از قلب خاورمیانه ، از سرزمین لبنان شنیده میشود گوش فرادهید . اکنون وقت آن است که دست دردست برادران عربتان ، دوشادوش تمام مسلمانان عالم ، گامی آنچنان بزرگ بردارید که نه تنها بر سینه تاریخ ثبت شود ، بلکه تا دنیا دنیاست آمریکاوهیچ کشور دیگری به خود جرات ندهد در این منطقه قدمی در راه ظلم به ملت عرب یا مسلمان بردارد . برخیزید که امروز روز جهاد است .بدانید که فردا خیلی دیر است ، خیلی .


نوشته های دیگران()


About Us!
حرفای نگفته
سعید و نازنین
Link to Us!

حرفای نگفته

Hit
مجوع بازدیدها: 68651 بازدید

امروز: 1 بازدید

دیروز: 9 بازدید

Archive


روزای تنهایی( بدون نازنین)
حرفای مردادماه
حرف اضافه
آرشیو شهریورماه

LOGO LISTS


نیلوفر شیدمهر - به روز رسانی :  1:28 ع 86/3/30
عنوان آخرین نوشته : عقده


In yahoo

یــــاهـو

Submit mail