سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بامدادان به جستجوی دانش برخیزید که سحرخیزی مایه برکت و کامیابی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
حرفای نگفته
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
همه با هم در جهت حل مشکلات مردم

سعید و نازنین :: چهارشنبه 85/5/4 ساعت 6:37 عصر

چند روز پیش در خبرها شنیدیم که آقای حداد عادل برای آگاهی از مشکلات نمایندگان ( مشکلات بیشمار نمایندگان ) در صف غذاخوری نمایندگان ایستادند و غذا گرفتند . واقعا چه کار زیبایی . مردم توجه داشته باشند که چقدر مسئولین به فکر حل مشکلات آنها هستند این هم یک نمونه اش . من در راستای توجه سایر مسئولین به این حرکت زیبا و به جهت رفع حل مشکلات مردم چند تا پینهاد دارم تا به این وسیله بار سنگین مشکلات از دوش مردم برداشته شود

1-  رئیس کارخانه شیر پگاه به مدت 14 جلسه در صف شیر بایستند و شیر دریافت کنند . بعد از آن شیرهای دریافتی را حتما !!! دقت فرمایید حتما میل بفرمایند تا معنای شیر با اب اضافه را متوجه شوند .

2-  رئیس سازمان صدا و سیما به مدت 3 ماه از صبح تا شب پای تلویزیون بشینند و برنامه های مختلف اعم از فیلم صدبار تکراری و برنامه کودک زمان کودکی پدربزرگ و سخنرانی اقای دوغ آبادی و همچنین فوتبال تیم عبدل اباد با غضنفر اباد را نگاه کنند و از حضور مجریان بسیار بامزه و طنازی همچون آقای هاشمی بهره مند شوند . در ضمن آقای ضرغامی اگر دلشان خواست میتوانند تو چهار پنج تا مسابقه تلفنی هم شرکت کنند .

3-  وزیر نیرو تشریف ببرند داخل خانه و به همکاران دستور بفرمایند همینطوری وقت و بیوقت برق خانه ایشان را قطع کنند تا ایشان هم از فشض قطع گاه و بیگاه برق بهره مند شوند .

4-  وزیر ارتباطات و فناوری هم 4-5 خط موبایل و 4-5 هم تالیا بگیرند تشریف ببرند از اینور و اونور به خودشون زنگ بزنند تا معنای " مشترک مورد نظر در دسترس نمیباشد " را متوجه شوند .

5-  شهرداران محترم شهرها سوار ماشین محترم شده و تشریف بیارند داخل خیابانها و همینطور پشت سر هم ماشین رو داخل دست انداز بیاندازند و همزمان هم میتوانند از بوی زیبای جویهای کنار خیابانها و زباله های انبار شده استفاده کنند و در مواقع خستگی در فضاهای سبز بیشمار داخل شهرها استراحت بفرمایند .

6-  آهان رسیدیم به وزیر محترم آموزش و پرورش . ایشون کارشون سخته . ابتدا باید به مدت 9 ماه در یک کلاس درس در مناطق پایین شهر تدریس نمایند . بعد به مدت 9 ماه در همان مدرسه پشت نیمکت درس بخوانند . بعد هم در 9 تا مدرسه غیرانتفاعی فرزند عزیزشان را ثبت نام نمایند .

7-  رئیس اداره راهنمایی و رانندگی هم کار آسانی ندارند . ایشان ابتدا در 23 نقطه تصادف بفرمایند و سپس با مامورین عزیزشان تماس بگیرند تا تشریف فرما بشوند سر صحنه تصادف . بعد از این کار تشریف بیاورند پشت چند تا از این چراغ قرمزهای خراب بایستند و مدتی را هم در میان چند تا ترافیک درست و حسابی جوندار به سر ببرند تا همچین مزه شیرین معطلی در ترافیک زیر زبان محترمشان بیاید .

8-     رئیس کارخانه مرباسازی درب 52 مربا را باز بفرمایند .

9-  رئیس کلیه بانکها در شعب خود حساب باز کرده و 49 مرتبه پول به حساب بریزند و برداشت بفرمایند . ضمنا 62 عدد قبض را نیز پرداخت بفرمایند .

10-وزیر محترم فرهنگ و آموزش عالی در سبف 23 دانگشاه غذا میل نمایند .

11-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی 45 فیلم تازه مجوز گرفته را تماشا فرموده سپس 35 کاست از این جدیداش رو گوش بفرمایند . سپس 71 مورد از این مجلات زرد و آبی و قرمز و خلاصه رنگارنگ را مطالعه فرمایند .

12-رئیس شرکت ایران خودرو نمیخواد هیچ کاری بکنند فقط یه مسافرت با یه دونه از محصولات ایران خودرو تشریف ببرند . فکر میکنم همین واسه ایشون کافی باشه .

فکر میکنم اگر این کارا انجام بشه دیگه تمام مشکلات مردم حل بشه و بار سنگین مشکلات زندگی از روی دوش مردم برداشته بشه .

وای ، یه وقتی خدای نکرده شما عزیزان فکر نکنید این اقدامات نمادینه ها . نه به هیچ عنوان . اصلا ما ایرانیها دنبال کارهای نمادین نمیریم ما همه کارهامون از ته دل و با نیت تمامه ( بر منکرش لعنت )

در آخر ، باید عرض کنم که من تا همین جا به ذهنم رشید اگه دوستان عزیز پیشنهادی در جهت گسترش و بهبود کیفیت اینکارها دارند بفرمایند .


نوشته های دیگران()


About Us!
حرفای نگفته
سعید و نازنین
Link to Us!

حرفای نگفته

Hit
مجوع بازدیدها: 68663 بازدید

امروز: 13 بازدید

دیروز: 9 بازدید

Archive


روزای تنهایی( بدون نازنین)
حرفای مردادماه
حرف اضافه
آرشیو شهریورماه

LOGO LISTS


نیلوفر شیدمهر - به روز رسانی :  1:28 ع 86/3/30
عنوان آخرین نوشته : عقده


In yahoo

یــــاهـو

Submit mail